Navigointivalikko

Navigointivalikko

Navigointivalikko

25.4.2024 Uutinen

Hyvinvointialueen asiakaspalautekysely uudistui

Hyvinvointialue uudisti asiakaspalautekyselynsä vastaamaan kansallista asiakaspalautteen sisältöä ja rakennetta.

Suomessa ei ole aikaisemmin ollut yhtenäistä tapaa kerätä asiakaspalautetta sosiaali- ja terveyspalveluissa ja kyselyitä on tehty kirjavin tavoin. THL on yhdessä hyvinvointialueiden kanssa määritellyt, miten sosiaali- ja terveyspalveluista kerätään asiakaspalautetta. Tavoitteena on, että tietoa asiakkaiden tyytyväisyydestä kertyy sosiaali- ja terveyspalveluista kansallisesti yhtenevällä tavalla kaikilla hyvinvointialueilla. Lue lisää THL:n verkkosivuilta.

Voit antaa asiakaspalautetta Pohjois-Savon hyvinvointialueelle seuraavilla tavoilla:

  • Asiakaspalautekyselyllä voit antaa palautetta yksikköön, jossa olet asioinut.
  • Avoimella palautteella voit jättää palautteen, kehittämisehdotuksen tai kiitoksen hyvinvointialueen toiminnasta, palveluista, yhteistyöstä tai muusta aiheesta.
  • Asiakaspalauteautomaateilla toimipaikkojen auloissa.

Palautetta voit antaa myös välittömästi asioinnin yhteydessä.  

Palautteen antaminen on tärkeää ja haluamme kuulla kokemuksesi Pohjois-Savon hyvinvointialueen palveluista. Palautteesi perusteella saamme tärkeää tietoa siitä, miten onnistumme ja missä asioissa meillä on parantamisen varaa.

Asiakaspalautejärjestelmää myös kehitetään edelleen, joten kehitysehdotukset muun muassa palautelomakkeen käytettävyydestä ovat tervetulleita.

Kiitos, kun annat palautetta!