Palveluntuottajille
Pohjois-Savon hyvinvointialueella on käytössä palvelusetelitoiminnassaan sähköinen verkkopalvelu, PSOP-palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmä (Parasta Palvelua). PSOP-järjestelmässä käsitellään Pohjois-Savon hyvinvointialueen palvelusetelitoiminnot sekä ikääntyneiden palveluiden osalta asumispalveluiden ostopalvelut.
Sähköinen PSOP-palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän on keskitetty järjestelmä palveluntuottajaksi hakeutumiseen, palvelusetelien ja ostopalvelutilausten luomiseen, palvelujen käyttämiseen ja annetuista palveluista tehtävään tilitykseen yksityisille palveluntuottajille. Järjestelmä tukee palvelujärjestelmän laadun seurantaa. Järjestelmä muodostaa toteutuneista ja hyväksytyn tilitysaineiston perusteella maksun hyvinvointialueelta asiakkaalle antamistaan palveluista.
PSOP-järjestelmän ohjeet löydät tämän sivun alalaidasta kohdasta ”Ohjeita palvelusetelituottajille”.
Palvelusetelituottajaksi hakeutuminen
Palvelusetelituottajaksi on mahdollisuus hakeutua jatkuvasti. Ennen hakeutumista palveluntuottajan tulee tutustua huolellisesti palvelusetelisääntökirjoihin, jotka ovat nähtävillä tällä sivulla.
Palveluntuottajaksi hakeutuminen edellyttää, että sinulla on kaikki vaadittavat lakisääteiset ja palvelukohtaiset liitteet olemassa sähköisessä muodossa. Tarvittavat liitteet voit tarkistaa palvelukohtaisista tai yleisestä sääntökirjoista, tai erillisestä liitevaatimusten luettelosta, jotka kaikki löydät alla olevan valikon kohdasta ”Ohjeita palvelusetelituottajille”.
Lisätietoja:
Palvelusetelin sisältöön ja asiakkaan tilanteeseen liittyvät kysymykset:
Palvelusetelin myöntäjän yhteystiedot löytyvät asiakkaan palvelusetelistä
PSOP-järjestelmän tekninen tuki:
(mm. kirjautuminen, laskuaineistoon liittyvät tarkennukset, kirjaukset)
Istekki HelpDesk, puh. 017 173900 (arkisin klo 7-16)
psop@istekki.fi
PSOP-projektityöntekijä Riikka Kilpeläinen
riikka.kilpelainen@pshyvinvointialue.fi
puh. 044 718 6170