Terveysasemien asiakaspalautekysely palvelujen kehittämiseksi
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL kerää terveysasemien lääkärien, hoitajien, fysioterapeuttien ja sosiaalityöntekijöiden vastaanottojen asiakkailta palautetta noin kahden vuoden välein. Palaute kerätään asiakaspalautekyselyillä, jotka THL toteuttaa yhteistyössä hyvinvointialueiden kanssa. Kyselyn tarkoituksena on parantaa toimintaa ja kehittää palveluja. THL julkaisee kyselyn valtakunnalliset tulokset thl.fi-verkkosivuillaan syksyllä 2024.
Vuoden 2024 asiakaspalautekysely toteutetaan toukokuussa. Kysely toteutetaan kaikilla Pohjois-Savon hyvinvointialueen terveysasemilla ja terveyskeskuksissa.
Kyselyyn voivat vastata kaikki, jotka asioivat lääkärin ja hoitajan tai fysioterapeutin, sosiaalityöntekijän ja sosiaaliohjaajan vastaanotolla 6.–26.5.2024 terveysasemilla ja terveyskeskuksissa. Alle 12-vuotiaat voivat vastata kyselyyn yhdessä huoltajansa kanssa.
Kyselyyn voi vastata netin kautta tai joissain yksiköissä paperilomakkeella vastaanottokäynnin päätteeksi. Mikäli vastaanotto toteutuu puhelimitse tai etäyhteydellä, asiakkaalle voidaan lähettää tieto kyselystä sähköpostitse.
Jokainen palaute on tärkeä - Vastaamalla kyselyyn autat kehittämään palveluitamme!