Navigointivalikko

Navigointivalikko

Navigointivalikko

3.5.2023 Uutinen

Terveysaseman puhelinpalvelu ja Klinik ovat ruuhkautuneet Varkaudessa

Terveysaseman ajanvarauspuhelimen takaisinsoittojärjestelmä ja Klinik ovat ruuhkautuneet ennakoimattomien muutosten vuoksi. Lääkärien vastaanotoille avataan aikoja lääkäreiden saatavuuden mukaan ja kiireettömissä asioissa kuntalaisia pyydetään odottamaan tilanteen helpottumista. Jo varatut ajat pyritään hoitamaan, samoin turvataan kiireellinen hoito.
Laboratoriotietojen arkistoinnissa on ollut lisäksi tiedonsiirtoon liittyvää viivettä huhtikuussa, jonka vuoksi laboratoriovastaukset eivät ole näkyneet Omakannassa.

Tilanne on valitettava ja toivomme kuntalaisilta malttia. Teemme parhaamme ruuhkan purkamiseksi ja puhelinpalvelu pyritään saamaan ajantasalle niin pian kuin mahdollista.

Huomioimalla seuraavat asiat autat meiltä palvelun nopeutumisessa:
Ota yhteyttä samasta asiasta vain yhden kanavan kautta. Useat yhteydenotot eivät nopeuta ajan saamista, vaan ruuhkauttavat palvelua entisestään. Jos olet jättänyt viestin Klinikin kautta, älä jätä enää takaisinsoittopyyntöä. Jokainen yhteydenotto käsitellään ja takaisinsoittopyyntö johtaa yhteydenottoon puhelimitse, vaikka asiasi olisi jo hoidettu sähköisiä kanavia pitkin.  

Vastaathan, kun sinulle soitetaan ja soita numerosta, johon pääset vastaamaan. Soitot tuleva numerosta 017 579 6000. 
Tarvitessasi kiireellistä hoitoa, valitse takaisinsoittopalvelusta numero 2.
Reseptin uusintapyynnön voi laittaa Omakanta-palvelussa.

Henkilökuntamme on paras voimavaramme ja he tekevät kaikkensa palvellakseen kuntalaisia parhaalla mahdollisella tavalla.

Lisätietoja antaa: 
Leena Kuusikko
Alue-esihenkilö
Sotekeskus palvelut, eteläinen alue
leena.kuusikko@pshyvinvointialue.fi  
p. 040 057 4549