Navigointivalikko

Navigointivalikko

Navigointivalikko

4.3.2026 Tapahtuma

Tule mukaan etäjumppaan!


 

 


Pohjois-Savon hyvinvointialueella aloitettu Hengästy- ja Huokaise -etäjumppa jatkuu keväällä 2026 Turvalinkki RY:n ohjaamana. Jumppa on keskiviikkoisin klo 10-10.30 ja se on avoin ja maksuton kaikille pohjoissavolaisille. 

Jumpan tarkoituksena on terveyden edistäminen ja sitä etäjumpassa tehdään hengästymällä ja huokaisemalla. Voit jumpata istuen tai seisten, liikkeet eivät ole vaikeita ja jokainen osallistuu oman kuntonsa mukaan. 

Aika: Joka keskiviikko klo 10-10.30.
 

Osallistujat liittyvät mukaan omilla laitteillaan (esim. tabletti, tietokone), sovelluksena käytössä on Microsoft Teams. 

Pääset mukaan klikkaamalla tätä liittymislinkkiä: Hengästy ja Huokaise-etäjumppa

 tai pyydä osallistumislinkki omaan sähköpostiisi osoitteesta: paivantasaaja@turvalinkki.fi  tai  leena.hartikainen@pshyvinvointialue.fi 

 

Etäjumppa kesätauolla 15.6.-2.8.2026 välisen ajan.