Asiakaspalaute, bannerikuva

Asiakaspalaute

Asiakaspalaute

Anna palautetta ja vaikuta palveluihimme

Haluamme kuulla mielipiteesi! 

Asiakaspalaute on meille arvokasta, sillä sen avulla voimme kehittää palvelujamme entistä paremmiksi.

Kun annat palautetta, autat meitä:

  • parantamaan asiakaskokemusta 
  • kehittämään palvelun laatua 
  • edistämään koko hyvinvointialueen toimintaa

Käsittelemme palautteet säännöllisesti ja luottamuksellisesti. Kaikki palautteet tallennetaan ja käsitellään tietosuojaselosteen mukaisesti.

Tietosuoja on meille tärkeä

Ethän lisää palautteeseesi henkilötietoja tai arkaluonteisia tietoja – omiasi tai muiden. Tietoturvasyistä emme voi käsitellä henkilökohtaisia hoitoa tai palvelua koskevia asioita palautejärjestelmän kautta.

Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä suoraan siihen yksikköön, jota asiasi koskee. 

Valitse sopiva palautelomake

Palautetta palvelusta

Voit antaa palautetta saamastasi hoidosta tai palvelusta suoraan siihen yksikköön, jossa asioit.

Haluan antaa Palautetta palvelusta

Tämän lomakkeen kautta keräämme ajankohtaista asiakaskokemustietoa sosiaali- ja terveyspalveluiden sekä pelastustoimen palveluiden kehittämiseksi.

Yleinen palaute

Tällä lomakkeella voit antaa vapaamuotoista palautetta hyvinvointialueen toiminnasta – olipa kyseessä kiitos, kehitysehdotus tai moite. Voit myös halutessasi pyytää yhteydenottoa. Tämän lomakkeen kautta et voi kysyä tai saada vastauksia hoitoon, lääkitykseen tai muihin henkilökohtaisiin hoitoasioihin liittyen. Hoidollisiin asioihin liittyen ota yhteyttä suoraan omaan hoito- tai palveluyksikköösi.

Haluan antaa Yleisen palautteen

Palautteet ohjautuvat suoraan valitsemaasi yksikköön ja käsitellään 14 päivän kuluessa. Loma-aikoina vastaaminen voi viivästyä.

Huomioi, että 

  • lomakkeiden kautta ei voi käsitellä asiakas- tai potilastietoja. 
  • ajanvaraukset ja peruutukset eivät kuulu palautekanavien kautta hoidettaviksi.

Jos olet havainnut vaaratilanteen hoidossa tai palvelussa, tee ilmoitus oheisesta linkistä:

Vaaratapahtumailmoitus 

Kiitos, että autat meitä parantamaan palveluitamme!

Lisätiedot, asiakaspalaute

Lue lisää

Potilas- ja sosiaaliasiavastaavilta saat ohjeita ja neuvoja terveyden- ja sosiaalihuollon potilaan ja asiakkaan oikeuksiin ja asemaan liittyvistä asioista.

Anna palautetta yhteistyökumppaneillemme

  • Servica tuottaa ateriapalvelut, laitos- ja välinehuollon palvelut, kiinteistö- ja logistiikkapalvet ja muita huollon tukipalveluja. Palaute Servicalle
  • ISLAB laboratoriokeskus tuottaa terveyden- ja sairaanhoidon laboratoriopalvelut Pohjois- ja Etelä-Savon sekä Pohjois-Karjalan hyvinvointialueille. Palaute ISLABille