Asiakaspalaute, bannerikuva

Murupolku
Asiakaspalaute
Anna palautetta ja vaikuta palveluihimme
Haluamme kuulla mielipiteesi!
Asiakaspalaute on meille arvokasta, sillä sen avulla voimme kehittää palvelujamme entistä paremmiksi.
Kun annat palautetta, autat meitä:
- parantamaan asiakaskokemusta
- kehittämään palvelun laatua
- edistämään koko hyvinvointialueen toimintaa
Käsittelemme palautteet säännöllisesti ja luottamuksellisesti. Kaikki palautteet tallennetaan ja käsitellään tietosuojaselosteen mukaisesti.
Tietosuoja on meille tärkeä
Ethän lisää palautteeseesi henkilötietoja tai arkaluonteisia tietoja – omiasi tai muiden. Tietoturvasyistä emme voi käsitellä henkilökohtaisia hoitoa tai palvelua koskevia asioita palautejärjestelmän kautta.
Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä suoraan siihen yksikköön, jota asiasi koskee.
Valitse sopiva palautelomake
Palautetta palvelusta
Voit antaa palautetta saamastasi hoidosta tai palvelusta suoraan siihen yksikköön, jossa asioit.
Haluan antaa Palautetta palvelusta
Tämän lomakkeen kautta keräämme ajankohtaista asiakaskokemustietoa sosiaali- ja terveyspalveluiden sekä pelastustoimen palveluiden kehittämiseksi.
Yleinen palaute
Tällä lomakkeella voit antaa vapaamuotoista palautetta hyvinvointialueen toiminnasta – olipa kyseessä kiitos, kehitysehdotus tai moite. Voit myös halutessasi pyytää yhteydenottoa. Tämän lomakkeen kautta et voi kysyä tai saada vastauksia hoitoon, lääkitykseen tai muihin henkilökohtaisiin hoitoasioihin liittyen. Hoidollisiin asioihin liittyen ota yhteyttä suoraan omaan hoito- tai palveluyksikköösi.
Haluan antaa Yleisen palautteen
Palautteet ohjautuvat suoraan valitsemaasi yksikköön ja käsitellään 14 päivän kuluessa. Loma-aikoina vastaaminen voi viivästyä.
Huomioi, että
- lomakkeiden kautta ei voi käsitellä asiakas- tai potilastietoja.
- ajanvaraukset ja peruutukset eivät kuulu palautekanavien kautta hoidettaviksi.
Jos olet havainnut vaaratilanteen hoidossa tai palvelussa, tee ilmoitus oheisesta linkistä:
Kiitos, että autat meitä parantamaan palveluitamme!
Lisätiedot, asiakaspalaute
Lue lisää
Potilas- ja sosiaaliasiavastaavilta saat ohjeita ja neuvoja terveyden- ja sosiaalihuollon potilaan ja asiakkaan oikeuksiin ja asemaan liittyvistä asioista.
Anna palautetta yhteistyökumppaneillemme
- Servica tuottaa ateriapalvelut, laitos- ja välinehuollon palvelut, kiinteistö- ja logistiikkapalvet ja muita huollon tukipalveluja. Palaute Servicalle
- ISLAB laboratoriokeskus tuottaa terveyden- ja sairaanhoidon laboratoriopalvelut Pohjois- ja Etelä-Savon sekä Pohjois-Karjalan hyvinvointialueille. Palaute ISLABille